Skoter och vespa-ägare

Och så var man också skoterägare då efter många om och men bestämde jag mig för att köpa en skoter och det blev en freeride 2013. Har skämtat många gånger om att om jag någonsin köper en skoter ska det va en freeride, trodde dock aldrig jag på riktigt skulle vilja köpa en men nu står den i garaget. 


En annan sak som jag också köpt nu den senaste veckan är en vespa tillsammans med Majken. Känner mig som den coolaste bruden i byn när jag brassar me den till jobbet 😎 ännu en anledning till att jag måste köpa en bil snarast... 


Från och med idag är jag också hästvakt 2 veckor framåt vilket innebär att mitt liv kommer att bestå av jobb, träning och hästar. Och så har jag ingen bil och måste ta vespot upp till heikon vilket är livsfarligt i princip då det är lerigt och spårigt och snöigt, höll på att trilla där idag. Men lyckades i sista stund att rädda upp situationen som kunde ha slutat i en mindre katastrof, men vad kan den här vespan inte klara av. Majken har ju redan varit in i väggen med den engång och ännu rullar den 😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu