De senaste dagarna

(Tillvisdel ett sarkastiskt inlägg, just so you know 😏) 

Har under de senaste dagarna gått på världen mest beprövade detox-dieten genom tiderna. Känner mig verkligen som en helt ny människa, rensat ut systemet ordentligt. Skämt åt sido magsjuka är fan ingen lek! Hade dessutom de värsta illamående jag någonsin haft och det höll i sig länge också. Utdraget och segt. Hatar när man insjuknar på natten man känner sig så ensam, övergiven, rädd, ja i princip som om man ska dö 😂 Nä men seriöst magsjuka på natten själv är ingen hitt. 

Minns den gången jag, Nisse och Majken alla insjuknade under samma kväll och spydde i kors hela natten. Jag och Nisse satt i hans rum kollade Discovery och höll varandra sällskap under den svåra tidpunkten i våra liv. Majken hörde vi bara på avstånd från hennes rum. Men allt var hanterbart eftersom vi gjorde det tillsammans. Enda som var negativt var att det bara fanns en toalett men det löste vi också galant med ett rullande schema. Då var det de värsta vi varit med om, idag skrattar vi bara åt det. 

Bästa kommentaren från den kvällen som jag ännu kommer ihåg är när nisses gjorde sitt i hinken och utbrister " det är ju för fan hål i hinken" 😂 ja de va tider det ☺️ 

Denna gång så var jag själv bara jag och min hink. Och inget internet hade jag heller varken på mobilen eller i huset. Ni kan ju förstå glädjen i allt elände när mamma kom med lite dvd filmer och glass. ☺️🙏🏼 Glass som förövrigt var det första jag fick i mig på över 22h och de enda jag åt igår, 2 st för att vara mer exakt. Tur att magsjuka går över rätt så fort ändå, finns mycket som är värre. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu