En ovanligt vanlig-ish måndag

Är så satans trött nu. Har varit full rulle sedan kl 05.00 imorse då det var uppstigning. Vanligtvis när jag stiger upp tidigt så brukar jag alltid ta en siesta efter jobbet men inte idag, har varit en väldigt produktiv dag. Vaknade som sagt kl 5 drack mitt te sedan hoppade jag i kläderna och promenerade till stallet la ut hästarna sedan hem igen. Hade snöat så sablans mycket inatt att jag var tvungen att ploga för att ens kunna ta mig ut med bilen. Så där stod jag i snöblandat regn kl 05.45 på morgonen och skottade snö.  När plogningen var klar så var set frukost ombyte och sedan iväg till jobbet. Efter jobbet letade jag fram mina stallkläder har haft mina vanliga men de börjar lukta så förfärligt så nu är det bara stallkläderns som gäller i stallet. Nåväl när jag hittat alla kläder så drog jag till stslker och fixade det sista inför insläppet sedan åkte jag till affären och handlade. Sen hem igen och tvätta och plocka och städa här hemma, träna hann jag också med och det stora diskberger tog jag hand om, skönt att det är bortgjort nu iaf. Sedan vankades det middag och insläpp av hästar, sen en snabb dusch innan farmen. Och kvällen avslutades med städningen på skolan, en snabb visit hos mamma och nattning av hästar. Så det var en dag med stina det, nu ska jag sova för att det ovannämnda börjar om imorgon igen ☺️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu