Impuls beslut

Blev lite ändrade planer igår drog bara sådär till stan på fest, missade dock mitt mello-mys. Men kul hade vi i alla fall! 💃🏽 Tror nog att det var ett rekord besök i staden, kom fram kl 20.00 och for hem 06.00 ganska skönt ändå man vill ju inte vara där mer än nödvändigt. Snabbt hem och slänga ut hästarna och sen dess har jag bara legat här i soffan. Har ett stort diskberg som väntar, en tvättkorg som är full och ett stall som måste mockas. Måste förbereda mig mentalt och samla krafter å sedan ta mig själv i kragen och få det bortgjort. 

Men tills det inträffar är det soffan som gäller ☺️ bjuder på två bilder från igår 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu