Lördags morgon

Lördag morgon och inge sovmorgon här inte, även fast det hade varit väl behövligt just nu känner jag. Uppstigning kl 08.00 och iväg till stallet, har åkt på att vara hästvakt nu i några dagar framöver. Men inte hänger jag läpp för det, jag har faktiskt saknat att ha häst sedan vi förde tillbaka Chantisse och Primerose så det här ska bara bli roligt :D Visst det kanske inte är så jävla roligt vissa mornar när man måste upp i ottan och ut i kylan men konstigt nog så är det värt det ändå, de är de där djuren som gör nå magitrick på en tror jag. 




Hursomhelst idag är det som sagt lördag och det betyder att de är mello 🎉 måste åka till affären och inhandla mello-snacks för ikväll är det mello-mys at my place 😎 tant varning i know 

Btw de jag ville visa egentligen var min frukost men det kom massa annat ivägen 😂 Så såhär så min frulle ut, helt on point om du frågar mig 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu