När det inte gick som planerat kan man säga

En fredagkväll allt var redan stängt och alla pengar är ju slut (nästan) så nu får jag leva med, känner mig frusen och kämpar emot hungern men allt kan hända i väntan på bussen, jag vill inte va med allt är katastrof. 

Ja det var de faktisk för en stund sen men nu börjar saker och ting äntligen att ordna upp sig igen. (Tack och lov 🙏🏼) 

Vi tar det från början. Jag och Moa ska till Borlänge ihelg för att hälsa på Kajsa. Vet att jag sa förra gången jag åkte dit aldrig mer och jag tyckte att den resan var jobbig. Inser nu att den resan jag gjorde innan jul var simpel as fuck, den här däremot tar nog priset för de mest jävliga resa jag varit med om. 

Flyget från Kiruna till Stickholm var 1h försenat, skit tänkte vi för då missar vi det sista tåget till Borlänge som avgår kl 22.27. I väntan på flyget sitter vi och försöker hitta ett annat sätt att ta oss till Boris ikväll, omöjligt, gick inga tåg förarens imorgon, hyrbil nej det gick inte, avboka resan nix.  22.26 står vi på Arlanda och väntar väskorna. Slutade med att vi nu sitter på en buss med slutdestination Oslo. Stabilt eller hur 😂. Nä men vi ska av i Västerås och därifrån får vi skjuts till Borlänge. Tur att Moa har kontakter säger jag då bara. Jag hade fortfarande suttit på Arlanda om jag åkt själv 😂 

Nånå vi får se hur de hela slutar 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu