När man har tråkigt

Fredagkväll och jag är helt ensam hemma, eller ja Nisse är ju också här då men han sover. Mamma och kompani är i stan över helgen och jag kunde inte följa med pga hästarna. Majken är kvar Luleå och Ksjsa är i Borlänge. Vi sitter alltså alla tre på olika ställen och har tråkigt, Kajsa på hotellet, Majken i lägenheten och jag här. Tur det finns teknik så man slipper känna sig ensam och kan ha tråkigt tillsamans. Jag och Majken har spenderat kvällen framför tv och varit sociala över telefon, svin smart. Roligare att kolla film om man får kommenter osv 👌🏼 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu