Onsdags nöje

Avverkat de 48h timmarna hemma och imorgon blir det jobb igen. Dagen idag spenderades med lillebror som va hemma från dagis pga en rackarns förkylning. Vi tog tillfället i akt och åkte in till Pajala och besikta bilen eller som ville kallade det, vi gick till bildoktorn.

 
Mötte upp pappsen som också var i Pajala samtidigt och åkte och åt lunch på frasses. Ville tog en barnbox och de får ju en liten present med i den. Måste säga att det var den värsta present någonsin enligt mig i alla fall, ville han var dö nöjd 😂 En tuta fick han, kan meddela att den blev väl använd i bilen påväg hem. 



 
Väl hemma i byn igen så fick vi lite problem när vi skulle in på gården kan man säga. All den här snön gör mig snart galen(!) Har aldrig varit med om att det varit så här mycket snö. Någonsin. Rekord år tippar jag på, lätt. Hur som helst så fastnade vi dit. Ville konstaterade snabbt att stina nu har vi fastnat, jo tack jag vet 😂 Väl ute när hjälpen anlände försökte vi få bort bilen men det va omöjligt så vi gick in och spelade Wii och åt glass istället 👌🏼 


Bilen kom upp tillslut med hjälp av traktorn, slutet gott allting gott ☺️ Nu önskar vi att det kan sluta att snö, vi har nog så att det räcker ända in i juni snart. Åtminstone om det fortsötter i den här takten 😁



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu