Skit dag

Det är måndag, vaknade imorse och termometern visade -30. Fan inte igen. Finns inget som är bra med kylan för det första så är det kallt, det är snustorrt, bilen startar knappt men pärlan har hållt ihop det rätt så fint och startat nästan helt utan problem fast de varit -30. Kallt jävligt och mörkt är det och idag är dag 1 av min avvänjning av celsius och socker. Huvudvärk utan dess like och ett sötsug starkare än min starkaste chilisås. Men att det är kul! Nästan jämt iaf. Skit dag, efter jobbet skulle jag bara vila lite, ni vet den obligatoriska halv timmen innan alla måsten. Allt gick ju fint bara det att idag så glömde jag att ställa alarmet så jag vaknade upp 2h senare, lyckat. Går sedan in på Facebook och ser det här 


Känner att det stämmer in på pricken. Och det jag bytt ut mot celsius skumtomtarna och choklapraliner är det här 


Vindruvor banan och Loka inte alls ett nedköp snarare ett uppköp eller nå sånt. Nä nu får det va,
Tack och hej vi hörs nu tar jag kväll och tröstar mig med mina ägg. Fan juletider som fuckar upp kosten ådeå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu