Veckan som varit

Tyst ett tag här nu från min sida. Har bara trampat på här hemma i kylan som vi haft. In och ut med hästar, i -35 vill och kan de inte stå ute hela dagarna 










Lite mind fuck att se blå himmel och det är ljust ute och det ser ut som vår och så går man ut, -37 jävla grader. Mys. 




Har börjat jobba igen nu efter julledigheten. Uppstigningarna som brukar va problemet efter ledighet hade jag inga problem som helst med. Men har man stigit upp kl 07.00 hela tiden så är det ju förståeligt. 



Utöver hästarna och jobb har jag bara umgåtts med familjen, pusslat, spelat spel osv bara varit helt enkelt :) 


Kom på marja när hon tog min mobil och började att ta selfies



Och självklart tog vi en tillsamans också, ett måste. 


Som hjälpreda i stallet hade jag imorse sällskap av det här originalet. Hennes mun går i ett så inte en tyst minut idag inte, plus att hon hade radion med sig.



Nu måste jag försöka lösa problemet hur vi ska frakta hästarna tillbaka till Råneå imorgon. Det blir roligt, mission impossible typ  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu