Den legendarisk glassbomben

Måste bara berätta om den legendarisks glassbomben. Det är tradition här på skolan att niorna som går ut får glassbomb efter maten sista dagen i skolan. Jag har ända sedan jag börjat här skrytit till Wilma om vilken jävla glassbomb jag kommer att göra när de går ut nian. Oj oj oj vad den skulle va tuff osv. Idag var sista dagen och gissa vem som inte jobbar atm pga mitt knä, jo jag... Men eftersom att jag sett fram emot att få göra den här legendarisk glassbomben så kom jag in till lunch ändå och gjorde den ändå. Jag kunde ju bara inte missa något som jag sett fram emot i två års tid ungefär. 

Blev den legendarisk då? Definitivt, den gick i temat american style. Mycket av allt. Nutella, marshmallows, chokladsås, Colasås, vanilj, choklad och banan glass, 3 olika strössel, fingerkex, ljus, tomtebloss och sånt där piffigt glitter. Tänkte också köpa daimkulor till men då sa Majken stop hon tyckte att de blev to much 😂 håller fortfarande inte med henne, det kan aldrig blir för mycket gott🙌🏼 


De tyckte den var god och de va ju huvudsaken. Blev själv väldigt nöjd över den, nästan lite stolt faktiskt 😊 Tänker tillbaka på min glassbomb när jag gick ut nian det var big pack glass med chokladsås, maränger, strössel, fingerkex, tomtebloss och glitter grejs. Den va fin den med och god, vanlig hederlig glassbomb kan aldrig gå fel 👌🏼 Fast det kan nog inte american style glassbomben heller göra ☺️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu