För höga kvar på mig själv

Okej jag blir så jävla arg på mig själv. Har nyss skadat ledbandet förra veckan på onsdag, kunde gå någorlunda Igår och idag har jag stått och gått non stop i 13h. Vad tror ni har hänt hela skiten har svullnat upp och nu jävlar kommer värken också! Har en tendens till att alltid, oavsett vad det är, göra mitt bästa. Motvillig till att sjukskriva mig, men vafan åt helvet med det. Åt helvete med att alltid vara alla andra tillags. Nu har jag nog ett knä mindre bara för att jag ska vara så jävligt envis och inte lyssna på kroppen när den säger, Stina stanna nu, vila, fan jag har ju fucking ont!! Nä jag bara matar på ja. Sedan hamnar man här, liggandes i sängen med foten i högläge och mangon som kylning. Awesome. Är huvudet dumt får kroppen lida. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu