Läkarbesök igen

Vilket väder vi har. Låter som om hela huset snart flyger iväg ju 😂 om inte annat så är de inte långt ifrån 😅 

Åkte till läkarn idag och blev ordinerad vila, vilket betyder att jag inte får jobba, med det menas att jag nu tar typ sommarlov. Nästan isf ska jobba veckan innan midsommar och veckan efter, om  mitt knä tillåter det vill säga. Men jag är optimistiskt, det går nog bra det här 💪🏼

Ikväll ska vi isf ha grill kväll och redovisning på skolan och eftersom morsan och farsan jobbar så blir det jag som tar med mig barnen dit 😊 Men innan dess ska jag göra som läkarn sa och vila 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu