Mardrömsveckan är här igen

Här ligger Stina och vilar sitt knä och tänker på djävulsveckan som väntar. 




 Sommarbuffe och skolavslutning = bakning och en jävla massa mat som måste förberedas och lagas. Hatar sluten på terminen för de är så jäkla mycket att göra. Och just precis nu är jag halvt handikappad så det gör ju inte saken bättre de heller. Blir jag och min krycka i köket imorgon, sicket dreamteam alltså 👌🏼☺️ 

Får kämpa mig igenom den här  helvetes veckan men jag ser nästan snart ljuset i tunneln för på måndag drar jag utomlands ✌🏽️☀️🌴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu