Personalfest och c9

I fredags hade vi personal fest i världsmetropolen Nuuksujärvi, inte ens täckning hade man där. Men trevligt var det och både god mat och dryck, en ska var då säker hos Hillevi behöver man inte vars törstig iaf 😂 




Idag har jag börjat på c9 igen, dag 1 av 9 avklarad. Kan garantera er att de här är sista jävla gången jag gör de här. Enda anledningen till att jag ens gör den igen, för jag tyckte redan första gången att den var ut vidrig, är för att den var svindyr att köpa. Här slösas de inte med någonting! 😅

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu