Update

Sommaren 2016 kom i slutet av maj och varade knappt i 2 veckor. Över 20 plusgrader sent in på kvällskvisten de var grejer de. Hann till och med käka en glass, men det blev inget dopp i sjön det va för kallt fast tåna fick sig en liten tur in och ut snabbt. 


















Nu är det svin kallt, nästan såpass att jag funderar på att ta fram fleecekläderna. 

Annat då som är är att jag köpt bil, en golf. Liftade med morsan som ändå var på väg till Umeå ned till Skellefteå och hämtade upp pärlan min, svin nöjd än så länge 👌🏼 


Sedan har min älskade lilla Leya fått somna in 😥❤️❤️ Saknar henne så...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu