Mitt i veckan inlägget

Två arbetsdagar kvar till helg, 4 veckor kvar till semestern, 14 skoldagar till sommarlovet. Om jag har stenkoll? Yes, började min nedräkning redan efter påsk 😅 Om jag hade fått bestämma hade vi redan fått sommarlov. 


Jobbet idag kändes skit tungt, vissa dagar så bara känner jag fuck this och idag var verkligen en sådan dag. Glömde beställa varorna igår vilket betyder att jag nu måste tänk om helt å hållet med nästa veckas meny. Tackar Gud att det bara är 3 dagar som jag måste trolla med knäna 🙏🏼 

Trots skit dag så var inte allt helt dåligt. F-2:an kom och höll mig sälllskap i köket i morse och de bakade cupcakes till efterrätt åt hela skolan. De blev faktiskt riktigt fina 😊 kan inte uttala mig om hur de smakade dock men av utseendet att döma så var de nog inte dåliga 


Efter jobbet gjorde jag om våran enkla trappa till ett vindskyddade & solvänligt ställe med hjälp av några filtar och en fåtölj. Blev riktigt nice faktiskt och det var varmt också har till och med fått liiiiite ränder, dock ytterst små som man knappt ser dem men om man verkligen vill så ser man dem 😏 


Nu ska jag ta mig tillbaka till jobbet igen och rulla lite köttbullar till morgondagens lunch. Fyfan så excited jag är, älskar att spendera mina kvällar på skolan 🙄


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu