Tjo

Jah har kommit fram till att jag är sämst på att uppdatera denna blogg 😅 Inte för att det inte händer något intressant utan bara för att jag glömmer bort. Tycker det är roligt att gå tillbaka och läsa gamla inlägg, blir som en redig TB 😂 Så ska föröka bättra mig för min egen skull nu tycker jag 


Så vad har hänt då den senaste veckan? 

Fredag den 19 maj körde jag det mest brutala träningspass jag någonsin gjort 

Började med knäböj 4x8 med både KB och stång och avslutade med en cirkel 

körde 7 varv av 

10 st burpees 
10 st ryggresningar 
10 st utfall 
10 st armhävningar 

Fyfan säger jag då bara, trodde på riktigt jag skulle dö. Men ska det va så ska det, fredagsfys innan fredagsmys. 


Den 20 maj så var det islossning och det blev en väldigt lugn sådan. 




Den 22 maj var det dags att ställa undan skotern för denna säsongen. Helt otroligt att man kunnat köra ända in i maj här i byn, ifjälls kan man fortfarande köra utan problem. 



Imorgon är jag ledig och planen är att åka till stan och rensa i lägenheten. Är så mycket kläder och annat skit som jag bara lämnat där när jag drog från stan fort som fan efter studenten. Nu är det på tiden jag tar tag i projekt rensa lägenheten 😊😅


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu