Update igen då

Har hunnit göra en herrans mycket saker medan blogg.se försökt få their shit together. Men nu så blir det en superkort resumé. Det har varit sportlov, var ledig och gjorde inte så speciellt mycket. Åkte till Levi en dag å åkte slalmo, mitt bäckene är helt fucked just nu det är värre än det varit på flera år måste boka tid till sjukgymnasten. 



Påsklov har vi också hunnit med var ledig i hela 2 veckor det var välbehövligt. Varit på Järvi, kört skoter, besökt pimpeltävlingar och varit på en och annan fest precis som det ska vara under påsktider. Jo slalom i Björkliden hann vi också med. 



Valborg firade vi men därifrån har jag inga bilder tyvärr. 


Jonas födelsedag firades i Levi. Vi hyrde stuga, åkte slalom och hade det trevligt. Väldigt rolig resa.  Det bästa måste nog vara att ha en dagsfylla, dansade på stolar vid 17.00 och låg i sängen och sov 23.30 (svensktid då vill säga) 


Ihelgen så var det Eurovision och som ni kanske vet så älskar jag Eurovision men de senaste två åren vet jag inte vad som hänt. Sämsta vinnarna ever. Fattar inte hur men de lycka vinna, skit samma försöker iaf forfarande älska Eurovision men det tar fan emot. Förra året var jag på plats i Globen och beskådade hela spektaklet live, iår 

befann jag mig i Luleå hos Kajsa och Jonas. Roligt det också men ingenting slår Eurovision live, det är tamigfan bästa i livet. Hoppas Sverige vinner snart igen, då kan ni ge er fan på att jag kommer var där   😏 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu